onsdag 23 februari 2011

Veterinärbesök!

Idag har jag och lilla sessan varit till doktorn. Ziva har haft öroninflamation och idag var vi dit på återbesök. Allt såg fint ut och sessan var otroligt snäll! Jag undrar ibland vad jag gjort för att få en sån otroligt underbar hund! Det är så lätt att ha med henne överallt och hon är så försiktig och blyg att man bara vill ha henne i famnen hela tiden å gosa på henne!

Dixen är en helt annan typ av hund. Han är mer sin egen och gör mera bus och i stort sett precis som han vill. Han är min prins och min livlina, han förstår mej på ett annat sätt  än vad Ziva gör, han har varit med om mycket.. Vet inte vad jag gjort utan den hunden.. Han är mera cool, tar saker som de är och lever lite i sin egen värld ibland. Underbara är dom båda mina vovvar <3



Hos veterinären hittade vi den här lilla gullungen! En 5 månaders dvärgtax på 3 kilo. Så otroligt söt och liten! Ziva såg ut som en rottwailer i jämförelse! Naturligtvis var hon dock livrädd för den här lilla krabaten. :)



Vi väntar på att få gå in till tant doktor!


Mammas duktiga flicka!


Jobbigt med veterinärbesök. Då kan man vila på golvet i bilen breve mammas handelspåse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar