tisdag 8 februari 2011

Med hopp om nytt boende!

Kan blir riktigt skönt det här med lite tidigare mornar, jag hinner ta det alldeles lugnt å skönt före jag åker på jobb. Från 1 mars börjar jag ju oxå jobba klockan 9 så då får vi rusa in i varandra hela morgnarna innan vi lyckas komma på jobb förstås, men de e ju ett tag till det!

Dagens roliga är iaf att jag ikväll får info om ett möjligt nytt boende, har redan varit å småkikat där å än så länge känns det riktigt bra, får se efter att all info kommit å jag kunnat åka å titta på insidan! :) Hoppas på det bästa!

Gårdagen var inte desto märkvärdig. Fixade god matt när Pojken kom hem från jobb, åkte sen å lekte med Elin i sådär två timmar å väl hemma var både jag å Gio så trötta att lampan släcktes kl 23 å jag tror vi sov efter 10 minuter. Skönt att känna sej utvilad innan det bär iväg på jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar