torsdag 3 februari 2011

Det känns som att den här natten har pågått i evigheter å då har den egentligen bara börjat.. Jag har varit vaken i snart ett dygn. Min kropp värker å jag är så trött att jag inte vet vad som egentligen händer. Kroppen tar så otroligt stryk av det här, det känns som jag utförde ett 2-timmars spinningpass igår. Jag spänner hela kroppen å de leder till att det känns som att jag har träningsverk överallt. Det är inte bara psyket som far illa.

Ibland undrar jag hur mycket panikångest kroppen kommer att klara av för varje attack sliter otroligt mycket på kroppen. Jag är så slutkörd men kan inte lägga mej ner å sova. Jag sitter envist å stirrar på tvn för att inte släppa sömnen nära trots att jag vet att jag verkligen behöver vila. Hjärnan fungerar fortfarande och vill bara att jag skall släppa allt å somna. Å ändå kan jag inte. Jag protesterar mot min egen vilja å de blir ännu tyngre. Jag vill att den här natten skall ta slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar