fredag 4 februari 2011

På rätt köl igen!

Hoh. Tror det värsta är över. Har fått ägna mej åt min favoritsysselsättning nu en timme, nämligen att fixa Nettes hår inför festen hon skall på ikväll! Mår så bra när jag får ett projekt, att förvandla frisyren som jag har i huvvet till äkta vara med Nettes underbara långa tjocka hår! Jättefin blev hon å jag är riktigt nöjd!

Vovvarna tossar runt i lägenheten på jakt efter det ena å det andra och om nån timme kommer Pojken hem för myskväll. Trots att gårdagen var otroligt tung och jobbig är jag ändå glad att det hände, för jag fick bevisat för mej själv att jag klarar av dessa panikångestattacker och kan reda upp det relativt snabbt och lära mej nåt. Blir bra med lugn helg med tid för mys å lugn och ro med familjen och på måndag vet jag att jag är redo för jobb igen!

Kommer att gå upp i arbetstid från 1 mars och jag hann bli orolig att det inte var ett smart beslut nu när det barkade igår, men jag vet att de kommer att gå riktigt bra! Det kommer alltid att komma sämre perioder, långa eller korta men jag håller sakta på att lära mej hur jag skall hantera dem på bästa sätt. Har underbara kollegor som verkligen anstränger sej för att förstå å ställa upp å det är guld värt. Har inte tidigare insett hur otroligt viktigt det är att ha bra kollegor. Jobbet blir så mycket roligare och jag tycker om att komma på jobb å se dessa ansikten varje dag! :)

1 kommentar: