torsdag 24 februari 2011

Fredag

En natt som jag helst vill glömma, de e ju helt klart. Jag vet dock var problemet ligger och jag borde ta itu med det men jag kan lixom inte. Det är andra inblandade och jag vill inte att någon skall bli lessen eller upprörd. Jag vet oxå att jag borde tänka på min egen hälsa och jag har det rätt bra bevisat nu varför det blir så här emellanåt, var tredje eller fjärde vecka. Men jag kan inte hela tiden va den som tar mest tid och energi och som allt skall cirkulera runt. Är otroligt stressad inombords och är verkligen överlycklig att det är fredag och den här veckan är förbi.. En liten paus till nästa stressvecka.

Blir arg och irriterad, varför skall jag bli stressad av allt möjligt och inte kunna hålla humöret uppe för minsta pressad situation? Har fortfarande otroligt svårt att inse att jag inte kan leva som jag alltid gjort, för i slutändan har jag aldrig mått bra av det. Men jag VILL ju att ja ska kunna leva som jag vill, inte alltid måste ta hänsyn till nåt som finns nånstans där uppe i hjärnan. Jag vill klara av vardagen som alla andra helt enkelt. Ha bra dagar och dåliga dagar som alla andra, inte ha yberbra dagar när livet är en stor brakfest och sen dagar när jag vill släcka lampan och aldrig stiga upp igen. Jag vill ju hitta den där balansen, men det är en jävla utmaning! Skam den som ger sej, men jag erkänner lätt att jag är trött. Det är tungt just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar