fredag 25 februari 2011

day 4. a photo of the last place you went on holiday

Fotodags! Alltså den här fotogrejjan är ju världens egokick! Bara massa bilder av MOI! :) Några andra har ju rum iaf. Det är lite svårt ändå, det finns olika foton jag jättegärna vill lägga upp, men jag respekterar de människor som är på fotona och jag vill verkligen inte lägga upp bilder som de upplever som jobbiga på nåt sätt! Så de foton jag publicerar är sådana som även finns på facebook, för dessa har ju blivit godkända redan!


Jim och jag åkte till Gran Canaria i januari 2009 för en vecka! Hittade en massa sand som man kunde leka i! :)


Soligt och varmt. Gran Canaria 2009.


Påväg på shopping på Gran Canaria 2009!



Spenderade 4 veckor i Thailand under hösten 2009! Det här är lägenheten jag bodde i i Pattaya, älskade den! Underbart att sitta ute på balkongen i solen.. Hela Thailand-vistelsen var en av de bästa saker jag nånsin gjort!


Om ni nångång åker till Pattaya så måste ni besöka Lasse, en svensk dude som har en restaurang där! Pizzorna är to die for!! Fan va jag längtar efter en sån nu..


Åkte ut till Koh Larn ett dygn och hade "strandrunda". Hyrde vespa och åkte runt till alla stränder på den lilla ön. Den här stranden var min absoluta favorit! En underbar härlig reggae-stil med bambuhyddor och härlig musik! Vill tillbaka!!


Åkte några dygn till Kambodja och reste genom hela landet med buss! Besökte Angkor Wat, vilket var en underbar upplevelse. Fotot är från Siem Raep. En flytande stad med över 3000 människor som bodde på olika husbåtar, hade skolor, butiker och restauranger mitt ute i en sjö! Helt amazing! Tyvärr syns det inte så himla bra på bilden men mitt i "byn" kom en unge, ca 3 år gammal, paddlande i ett rosfritt badkar, MED EN STOR ORM RUNT HALSEN! Själv lekte jag med dockor när jag va liten, men alla e ju inte som jag! :)


En av de sista bilderna från min å Sannas Sverige-resa sommaren 2010. Hade kört 750 km den här dagen i 30 graders värme, UTAN ac.. Var duktigt slut när vi till sist anlände till Kapellskär!


Skidsemester i Saariselkä vintern 2010! Muuums med färsk munk uppe på Kaunispää!

Där hade ni dagens skörd, morgondagen blir ännu mer egoistisk för då handlar utmaningen om : BILDER AV MEJ! :) Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar