torsdag 17 februari 2011

Fullt upp!

Alltså vart tog den här dagen vägen?? Åkte hem från jobbet lite över 13, hämtade Elin och sen snabbt hem efter hundarna innan vi åkte ut till Saltviksskogarna där vovvarna fick busa av sej i meter med snö å solsken! :) Åkte och handlade och väl inne i stan igen fick jag för mej att jag skulle åka och titta på huset som jag var intresserad av, men sedan raderade ur tankarna och nu är jag ju helt förälskad i det lilla röda huset! Får se vad det blir till! :)

Hämtade Gio från jobb och min bil fick hjälpa hans bil att starta. Åkte en sväng till Gios pappa för att fixa diverse saker på bilen. De va kallt som faaaan att stå ute och bygga ihop trasig bil! Fixade ihop mat när vi kom hem och efter det slängde jag hårfärg i huvvet och har suttit en och en halvtimme på vardagsrumsgolvet och prisatt typ 100 böcker, jackor, skor, smycken och väskor som skall föras till Bettans Bod imon. Fick mess på eftermiddagen så det var ju bara att fixa ihop det då!

Nu är klockan kvällen och jag kan sätta mej ner för första gången idag. Är otroligt trött och vill helst somna innan klockan 22 idag..

Det var allt för mej. En mycket händelserik dag må jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar