onsdag 23 februari 2011

day 3. a photo that makes you happy

Alltså med den här farten kommer jag ju ha publicerat 300 foton innan det här är klart. Men det här var en svår en! Foton som gör en glad, jamen de finns ju hur många som helst!! Lyckades behärska mej liiiite, kanske? :) Kunde inte riktigt hålla mej tills imorgon, men egentligen är ju klockan imorgon, så det räknas nog som dag 3! 

Har haft en jobbig dag idag och jag kände hur allt höll på att falla ur händerna på mej, men att söka genom en mängd foton och minnas hur roligt och bra man haft under de här åren som varit tunga på många sätt gör att jag sist och slutligen kan somna med ett leende och hoppeligen vakna till en bra morgondag! Tack till alla som förgyller och har förgyllt mina dagar! Det är guld värt!!



Jessicas fyllde 24 så jag, Lina och Heidi kidnappade henne! :) Bad henne packa 3 väskor med allt från smink till grillkorv till ficklampa, sa till henne att hon fick välja en väska, körde runt henne i stan ett tag och åkte sedan på en sjukt rolig Birka-kryssning!


Spenderade en galen helg i Stockholm våren 2006! Lagom krapula satt vi sen på plattan på söndagen och lekte med liljor..  Normalt? Javisst!


En otroligt rolig resa genom Belgien och vidare till Holland år 2006!


Midsommar 2006. En galen helg ute i Kungsö med Jenny, som bland annat innefattade portning från Arken, kramade av träd och byggande av Träningsverk för myror. You had to be there..


Den roligaste efterfest jag nånsin varit på!! Min 22 års-födelsedag som slutade på en gata där jag, Heidi och Jessica spenderade hur många timmar som helst och byggde vårt eget lilla bo av vad vi hittade! :)



Midsommar på Föglö 2007!


En helg på Brändö sommaren 2007 med ett ursjukt gäng! Japp, man kan fylla ett vildmarksbad med rätt många människor!



Fotot är från 2007 men borde nog innefatta alla somrar från 2005-2008. Cyklar är världens bästa kompisar!



Augusti 2007. Just det här fotot väcker inte så många minnen ,men det ger minnen av otroligt många roliga bilturer med min gamla Nissan som hette Billy!



Man ska va blond! Linas inflyttningsfest i Godby 2007! Lina, Kicki, Heidi och jag hade tydligen varit i samma färgburk! Underbart gäng, mycket roligt har vi haft!



Storebrors 30års kalas i  Åbo!



Efter många års snack gjorde jag slag i saken och rakade håret av mej våren 2008! En rolig impulsiv sak som jag verkligen kan le åt!



En av de där tidiga vårdagarna i Helsingfors med Heidi! När man kunde känna sommaren närma sej för varje klunk cider man svalde! Å jo, vi har kläder på oss, de syns bara inte! :)



Mamma och jag i Lappland hösten 2009. Ett underbart foto, främst för att vi tog ett exakt likadant 10 år tidigare <3 Underbara mamma


Min resa till Thailand och Kambodja hösten 2009! En underbar resa där jag hittade sidor av mej själv jag inte visste att jag hade!



En helg på båt med bland annat Jessica senvåren 2010!



Finaste Sanna och jag under vår roadtrip. Glad blir jag av fotot för det får mej att inse att jag har otroligt fina människor i min närhet som hjälper och stöttar mej i mörka och ljusa stunder <3



En av de första dagarna med Pojken. Dagarna spenderades med sol och bad, en chans att hitta lugn och ro. Och Honom.



Min 26-års födelsedag. Fina Sofia och jag. Glädje är att ha fina vänner som vill fira!



Syster C:s födelsedag oktober 2010. Den första festen på flera månader efter en lång och tung sommar. 



En vecka i Saariselkä är vad som behövs för att samla kraft och energi!




Mina underbara stjärnor som ger mej glädje varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar