onsdag 23 februari 2011

day 2. a photo of yourself a year ago

Mera foton då! Dag två är alltså foton från ett år tillbaka. Eller ja, egentlgien ett foto, men de e tråkigt. Så jag hittade några stycken! Hoppas nu verkligen att ingen av de andra foto-objekten blir skogstokiga på mej nu för att jag publicerar dem.. Hmm.. Jag hoppas på det bästa! :D



Lina och jag åkte på en spontan Birka-kryssning i mars nångång. Det här är ungefär det enda fotot som jag faktiskt kan publicera. De va en, jaaaaa, en speciell kryssning om vi säger som så! Haha.


En farlig vinkväll i februari! Det var dessutom alla hjärtans-dag, men jag och Susanna var nog inte så positivt inställda till den dagen då så vi drack vin och gick på Arken! :)


Förlåt Jessica att jag publicerar den här, men.. Lite måste vi ju bjuda på oss själva! 19.2 var alltså det datumet när den här fantastiska duon spårade ur lite.. :)


Jag, Camilla och Susanna på Susannas födelsedag! Färgglada, sminkade och med stor hår lekte vi PowerPuffPinglor! :)


Gud va roligt att sitta och kolla gamla foton. Alltså, sjuttan vad man har gjort grejjer!! :D

1 kommentar:

  1. Denhär fotoutmaningen e ju bara för bra! Så sjukt roligt att titta på "gamla" bilder..man glömmer ju så fort!
    Mera bilder åt folket :)

    SvaraRadera