söndag 27 februari 2011

day 6. a photo that makes you laugh

Det blir bara ett foto idag, fast jag sku kunna lägga upp säkert 40 foton av Jessica under den här kategorin! Har sånna sjukt roliga foton på henne att jag skrattar så jag gråter när jag ser dem, år efter år! Jessica bjuder alltid på sej själv och är inte rädd för att skämma ut sej och det tycker jag är helt enormt häftigt!! Av respekt till henne så lägger jag dock bara det här, men om hon ger tillåtelse kan jag göra en hel blogg om henne och hennes roliga miner :D


1 kommentar:

  1. Haha, åh vad söt du e :)
    Ehh ja men du vet nog säkert ungefär var gränsen går gällande vilka kort man kan visa åt allmänheten... haha så min tillåtelse har du nog, men en hel blogg om mig behöver du inte göra.
    Smickrande - men nej tack. :p
    /JessC

    SvaraRadera