tisdag 22 februari 2011

Day 1- your facebook profile photo

Jag tänkte fuska lite, för jag tycker om många av mina facebookbilder. Man lägger ju alltid profilbiler som man faktiskt tycker om och som man iaf tror att man ser bra ut på! :)


Jag och Gio hos Sara och Joseph i mitten av januari. Blev bjuden på en god middag som blandades med vin, prat och skratt! Pojken blev lite trött och somnade på soffan och jag tror att det här fotot är taget inte långt före det :)


Hårmodell-foto! Älskade verkligen den här fisyren, nu har den ju då växt ut i alla olika längder för att jag försöker spara ut det igen.. Den som väntar på nåt gott!


 En av bilderna som togs under min och Sannas Sverige-semester sommaren 2010. Diggar den här bilden, för i mina ögon ser jag väldigt mycket ut som Cila! :)


Min underbara hårförlängning hösten 2009! Me love!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar