tisdag 8 februari 2011

Undersökning väntas..

Dagen har gått i utbildningens tecken på jobbet. Hoho, va ja ha läst å räknat! Å lärt mej saker! Underbart med såna där aha-upplevelser när saker faller på plats!

Terapibesöket var kanske inte det mest trevliga dock.. Fick reda på att jag kommer att genomgå en undersökning, som jag helt ärligt inte vet anledningen för och har ingen aning om vad konsekvenserna kan komma att bli. Som det ser ut finns det 3: undersökningen visar ingenting, det är nåt dom absolut inte trodde eller så är det ett av de två som misstänks.. Vad det än är isåfall så kommer det att förändra mycket. Jag försöker verkligen att inte ta ut allt i förskott utan försöka se det realistisk och bara vänta på en kallelse till undersökningen, måste ju börja där. Men jag blev rädd. Det ställde min dag uppåner..

Kom hem å gick genast ut på promenad med barnen å bonusbarnet, men kunde inte slappna av.. Åkte sen å simmade med Syster C å då kände jag att jag kunde lugna mej. Pratade med Gio om det hela när jag kom hem å även med mamma så jag är inte i full panik, men det kan ju vara nåt. Nåt misstänks ju iaf, svårt att bara "vänta och se" då..

Middag är på g i huset, ingen av oss orkade med nåt seriöst så idag äter vi kokad korv i olika varianter, mycket mysigt :P Snart kommer det sällskap å sen vill ja bara soooovaaa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar