onsdag 9 mars 2011

Vardagen

Bloggandet har stannat av lite nu. Jag har en massa saker jag funderar över och vill skriva och tänka om, men jag verkar inte riktigt få ner det jag vill säga. Måste hitta rätt tid till att skriva helt enkelt!

Dagarna rusar förbi, det är snart mitten av mars! Otroligt! Dagarna spenderas med jobb, har ju gått upp i arbetstid nu och det känns som att det funkar riktigt bra! Hundarna skall motioneras, Trassel skall läras, mat skall ätas, disk skall diskas och kompisar skall träffas. Jag trivs riktigt bra som det är just nu! Ser även framemot resan hem till Malax över påsk! Skall bli jättehärligt att träffa familjen och vännerna!

Har haft läkarbesök idag, träffade min psykiatriker för att diskutera medicinerna och de kommande utredningarna som skall göras för att se om det kommer en till diagnos på pappret. Känns väl inte så himla roligt, men jag är ändå himla glad över att personalen på VUP tar allt på allvar och ser till att det händer saker!

Skrivlusten kommer nog tillbaka snart, jag funkar lite så att jag verkligen måste vara på humör när jag skall skriva nåt seriöst, det går bara inte att trycka på "skriva-knappen". Snart är jag i full gång igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar