tisdag 15 mars 2011

Pappers-dag!


Det är helt tydligt att jag har valt rätt yrke eftersom jag fullkomligt älskar papper, mappar, plastfickor och ordning! Nu har jag faktiskt slarvat lite med papprena hemma så idag är det "uppredar-dag" eftersom jag inte egentligen får röra på mej så hemskt mycket. 

Var till läkare idag på eftermiddagen med mitt knä och det visade sej att jag har lyckats slita sönder lite ligament samt skadat menisken så nu är det promenadförbud några dagar. Det suger! Jag har just kommit in i en bra promenadkänsla och har varit i skogen med hundarna varje dag i nästan 3 veckor.. Men nu är det vila som gäller och är det inte bättre på fredag så blir det besök till sjukgymnast.. 

Så för att roa mej så tog jag tag i både min och sambons pappershög! Me like! :) De flesta tycker jag är lite konstig som har sån enorm ordning på alla mina papper, men jag tycker det är så himla roligt! Fungerar likadant på jobb där jag är petnoga med att alla papper är sorterade i olika prydliga högar. Sen håller jag med om att det är lite weird att jag är så noga med papper (och min garderob!!) eftersom jag inte alls är pedantisk i allmänhet, absolut inte vad gäller min stackars bil.. Men det är ju tur att jag vill ha ordning någonstans! Jag har nog dessutom blivit bättre på att hålla ordning runt om mej i allmänhet oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar