måndag 14 mars 2011

Mat!


Dagens lunch! Eftersom jag jobbar deltid så äter jag sällan lunch på dagarna, men idag var jag verkligen hungrig så jag traskade ner till Brittas efter macka. Mackorna är så jäääkla goda, färska och med massa pålägg, för endast 1,50 euro!! De e helt amazing!!


Kvällens middag bjöd Elin på som tack för att jag pluggade med henne igår. Supergod nötytterfilè, ugnspotatis och grönsaker samt pepparsås a la Elin! Så otroligt gott!! TACK!!

Jag älskar verkligen mat, god hemlagad mat är en av mina favoritsaker i livet verkligen! Mat är sån njutning och dessutom tycker jag hemskt mycket om att göra mat! Ordet "mat-orgasm" är ett ord man ofta hör ur min mun :)

För övrigt lyckades jag efter middagen halka på isen (eftersom jag mitt dumma spån går i sneakers..) och vrida mitt högra knä sådär 180 grader inåt.. De gör lite jävla ont å de ha svällt ganska bra vid det här laget.. Skall ge det en halvtimme å se om det blir bättre annars måste jag nog besöka akuten. Naturligtvis så hade jag dessutom parkerat bilen mitt i en stor isfläck så Elins grannar fick komma å hjälpa mej loss.. Mycket kan man ställa till med på 2 minuter..

1 kommentar: