fredag 11 mars 2011

Skrivsvårigheter

Usch, jag börjar bli irriterad! Har försökt skriva blogginlägg tre kvällar i rad nu men det händer ingenting! Jag kommer int igång å jag får inte funderingarna på klart. Har en massa val att göra inom alla områden i mitt liv nu å jag borde komma fram till något å vanligtvis brukar allt lätta när jag väl skriver, men nu är det som att alla trådar hänger löst i huvvet å inga verkar kopplas ihop!

Finns så mycket jag vill skriva om å tänka över men det verkar bara inte funka nu. Så jag måste väl acceptera det. Tålamod är dock inte min starka sida.. Jag vill att saker ska hända NU, helst igår! :)

För helgen finns inte många planer, lilla fyrbenta systerdottern är här med oss ikväll och det busas hejvilt. Sambon har flytt fältet för att inte hamna mitt i detta zoo, snart kopplar jag väl honom oxå å tar med han ut för att rastas, haha. Börjar va mycket djur nu. Men söta e dom alla å jag vill verkligen inte va utan dem!! Har faktiskt inte planer alls i helgen å delvis så stressar det mej, jag sku vill ha nåt projekt att grejja med.. Men samtidigt är det skönt att inte ha några tider att följa! Det är bara hälsosamt för mej att lära mej att inte ha fullt schema hela tiden! Lagom är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar