torsdag 10 mars 2011

Blir man bara inte på helt underbart bra humör??


Alltså är inte den här bilden bara för skön?

Håller på med en grej på jobbet där jag idag försökte hitta en snygg bakgrund och den här råkade ramla ivägen under mitt google-jagande. Inte riktigt vad jag sökte, men direkt jag såg den så blev jag lixom bara glad så jag hade inget annat val än att googla upp den hemm oxå! Det riktigt känns i kroppen hur man ligger mitt i blommorna en varm sommardag och kisar upp mot solen! Lovely!

Solen skiner här i Mariehamn och arbetsdagen är slut. Funderar på om hundarna verkligen vill ha promenad idag eller om vi istället skulle baka ihop nåt gott? Men med tanke på det fina vädret så kan jag nog inte hålla mej inne tror jag..

Varit till läkare idag igen, men för nåt helt annat. Blir utredning av det hela oxå eftersom det finns risker. Konstigt nog tar jag det ändå så bra, jag är så stabil att jag känner att jag kan stå emot fast världen skakar lite. Skönt oxå att det verkar finnas så många bra läkare som tar saker på allvar och inte bara skriver ut sjukskrivningar och mediciner till höger och vänster i månader efter månader! Så nu blir det bara att vänta på kallelse till båda utredningarna!

Nu tror jag vi måste gå ut i solen lite, eller kanske bara sätta oss på balkongen och njuta av vädret!

Kramar från en Alle med ett stort och äkta leende! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar