onsdag 2 mars 2011

day 7. a photo of someone you love

Har hamnat lite efter med dagens foton, men de kommer lite med jämna mellanrum. Idag handlar det om någon jag älskar. Det är ju helt omöjligt! Bloggen kan inte ta emot så många bilder, så jag ger dagens bilder till mina små för dem älskar jag verkligen villkorslöst! <3



Dix är idag närmare 6 år och jag köpte honom som omplaceringshund när han var 5 månader gammal. Han har haft det jobbigt med olika sjukdomar och operationer men är i dagens läge pigg och glad och så hoppas jag att det fortsätter i många år ännu! Han är min prins och mitt stora stöd! Han har hjälpt mej genom många svåra perioder och känner mej utan och innan. Han är min bästa terapeut och vän.


Ziva är min lilla sessa. Hon blev nyligen 2 år och kom till mej genom en slump. Jag och Jim skulle bara vara hundvakt till henne och hennes mamma när Ziva bara var några veckor gammal. Naturligtvis blev vi huvudlöst förälskade i henne och strax efter att vi hade avklarat vårt skötande så flyttande hon in på heltid hos oss! Ziva är glad, hon är omtänksam, älskar att kramas och mysa. Hon är den som ger mej närhet och skratt varje dag.


Nyaste kärleken heter Trassel och anlände till oss för några dagar sedan. Han är 9 månader idag och busig, energirik och lite finurlig, samtidigt är han jättegullig och trivs att vara omkring oss hela tiden och komma nära och bli ompysslad och helst ligga i pappas famn. Han har fångat mitt hjärta redan och jag ser framemot att dela resten av hans liv med honom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar