torsdag 17 mars 2011

day 14. a photo of one of your favourite family members

Fortsätter med lite foto-dagar nu.. Har inte orkat på sistone och idag har jag verkligen inte något annat att skriva..


Min fina extra-familj, Nette å Pinglan! Dessa pärlor hittade jag på ett märkligt sätt men det spelar ingen roll! Nette är en av de finaste människor jag nånsin mött, jag kan ringa henne mitt i natten, varken jag har bra eller dåliga nyheter. Vi förstår varandra och kan prata om ALLT. Det finns ingen som jag kan vara så 100 % ärlig mot som Nette! Hon är den jag har störst förtroende för i hela världen! Vi pratar om livet, vi busar, vi skrattar, vi har kaos med hundar.. Hon är moster till alla mina barn och hon är min alldeles egna stjärna! Pinglan är min lilla extra-dotter å jag älskar att ha henne hemma hos oss!

1 kommentar:

  1. ÖHMAN!ja köpt en värdelös marscara som lovar vara vattenfast men nope efter såna här inlägg är det verkligen besvisat att den inte är det! Vi e varandras stjärnor å byggstenar <3 lov uu sweetie! Ska bli skönt me mysdag på lörda!

    SvaraRadera