torsdag 17 mars 2011

day 15. a photo of you and someone you love


Sanna! Hon e min gosis! Hon och jag möttes på precis rätt tidpunkt å i rätt tillfälle! Vi är extremt olika som människor å hade vi inte träffats just när vi gjorde så vet jag faktiskt inte om vi skulle varit så nära vänner som vi är idag! Hon är min lilla optimist i tillvaron, som jag kan prata timmar i sträck med! Våra olika åsikter splittrar inte vänskapen utan gör den snarare starkare! Hon är den som alltid är med på mina äventyr lite här å var å vi sjunger, skrattar å dansar tillsammans! Nu bor hon ju tyvärr på andra sidan pölen, ända i Göteborg, men vår vänskap hålls lika stark ändå! Våra Skype-samtal varar i timmar å vi behandlar allt mellan himmel å jord i våra samtal! Snart väntar nästa roadtrip för den här underbara duon! Älskar dej min lilla banana! :)

1 kommentar:

  1. Detta inlägg har jag helt missat juh! Tack för vackra ord! Söta bilden från stockholm. Du är så älskad gumman min <3 Igen igår har jag berättat åt mina nya vänner om en av världens underbaraste människor som bor på åland. Det är då du det. KRAM.

    SvaraRadera