torsdag 3 mars 2011

day 9. a photo of your family

Tänkte att jag lika gärna kan fortsätta med en dag till när jag ännu kommit igång! Har en myspysig hemmakväll med barnen efter att varit ute på isen med dem och Syster C och även simmat efteråt. Så nu är jag alldeles mör och känner fortfarande av den underbart goda spagetti med köttfärssås jag åt efteråt! Så otroligt gott med mat! :)

Nå till fotona!


 Mamma och pappa på kryssning på Linden sommaren 2005!


Mamma och extra-storebror Robert på brorsan och Reginas bröllop!


Galen bror med mor på skotertur i Saariselkä våren 2008!


Julfirande i Solf 2010. Mamma Katarina, svägerska Regina med föräldrar Bengt och Benita, samt storebror Andreas!

Har en underbar familj som jag har bra kontakt med och det är så värdefullt för mej! Hundarna hör ju förståss till familjen oxå men tycker att jag blivit en sån mamma som bara pratar om sina barn nu, så dom får lämna utanför idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar