fredag 4 mars 2011

day 10. a photo of you as a baby

Alla mina baby-bilder finns ju tyvärr hos mina föräldrar, men jag lyckades hitta några foton av mej som liten iaf. Fick ju dock fota fotona med digitalkameran så dom har ju inte världens bästa kvalitet, but hey, i did my best! :)


Söta tösen i röd luva heter Mia och var min absolut bästis i dagis, där fotot är taget! Jag tror att hon läser min blogg så jag får bara hoppas att du inte tar illa upp nu Mia! Lilla bruden brevid är ju då jag som 6-åring :)


Ett av mina favoritfoton! Även det här är från dagis och Lotta, jag och Linda var pepparkaksgubbar på vår julfest! Jag tycker vi är så otroligt charmiga att det inte finns heller! :D



Bror och jag i norge när jag var runt 8 tror jag? Gud va söt jag var när jag var liten inser jag nu. Hihi.



Brors studentexamen 96. Eller nåt ditåt iaf, jag tror att jag var 11-12 nånting. Familjen ser inte riktig ut sådär idag men lika fin är den ändå! <3

1 kommentar:

  1. Oj jisses vilken fin bild du hittat! Snyggt, kan ju inte annat säga.. Mössan är ju större än mig! :)
    Mia

    SvaraRadera