torsdag 17 mars 2011

day 17. a drunk photo of you

Jaha.. Den kom den här kategorin då.. Nå, jag får väl bjuda på det! :P


En liten tyngre helg på Brändö.. :p Tror dessutom att det här var söndag, så jag vet faktiskt inte om jag är full eller bakfull. Lite både ock misstänker jag.. Snyggare har man ju varit iaf!


Jag kan inte sjunga! Jag kan absolut inte sjunga!! MEN, jag envisas med att tro att jag är freaking Celine Dion när jag är full! Så när jag börjar sjunga, häll för fan i mej vatten!! På Jessicas 24-års kryssning tyckte jag tydligen att det var smart att bli övertalad att sjunga karaoke med Jessica.. Ännu i denna dag har jag svårt för att höra Lena PH:s Det gör ont..


Sommaren 2007 tror jag.. Passligt med skumpa-stopp efter 500 meter hemifrån på väg till stan.. Jag vill faktiskt inte lägga upp bilderna som togs senare den här kvällen. Ojdå.


Sommar 2010, en helg på sjön! Min fina kollega Viola hade lämnat ros till mej på ÅSS där jag, mamma å pappa firade min examen så dagen efter sku den hämtas eftersom personalen glömt att ge den till mej. Öhman va dock int så nykter vid det laget, inte resten av gänget heller..

Nu tycker jag att jag skämt ut mej tillräckligt så nu blir det paus i fotoutmaningen några dagar igen.. :)

3 kommentarer:

  1. Hahahah!!! Tänk att man faktist tror man e snyggast å bäst på ALLT när man e full :)

    SvaraRadera
  2. Minns du vad klockan var när karaokehjältarna stod på scenen? Typ elva?

    SvaraRadera
  3. Int va den mycket heller, va den ens 11?? Typ 8? Sen kom de ju tyvärr en uppföljare på Arken helgen efter om ja minns rätt, men om ja anstränger mej riktigt hårt så kan jag förtränga det..

    SvaraRadera