tisdag 22 mars 2011

Sen sist

Är trött å slut å vinglar å är allmänt luddig.. Väntar bara på att den här flunssa-saken ska gå över. Dock så vet jag oxå att det är mitt psyke som vacklar å de visar sej alltid i fysiska sympton.. Imon har jag första undersökningen på kirurgiska, är inte nervös över själva undersökningen men över resultatet naturligtvis.. Försöker ju att inte ta ut nåt i förväg men klart att tanken finns där, vad händer om..? Även andra privata saker spelar in. Hade lätt stegring igår kväll å har nog vaknat under natten med feber men nu just är det lugnt på den fronten iaf.

Tänkte berätta lite om helgen istället, måste ha nåt att göra här under täcket i soffan, är duktigt uttråkad.. Är vaken en timme eller två, sover tre, vaken en timme, sover två.. Ja, så ser de senaste två dygnen ut..

Lördag var iaf en riktigt bra dag! Nette å jag började morgonen med en skogspromenad med hundarna i Jomala å efter dusch å klädbyte så åkte vi ner till stan, gick i butiker, handlade lite, åt god lunch på Nikolaj, besökte bröllopsmässan å åkte en sväng till Godby. En riktig mys-dag, precis vad jag behövde för att få släppa alla tankar bara för ett tag.

Jenny kom över för att fixa mitt hår klart å helt plötsligt så hade jag tydligen förfest, några polare som kom över å vi åkte till Arken vid midnatt. Jag hade egentligen inte lust, men jag tänkte att det kan ju inte skada att åka en sväng, så jag åkte dit en timme, en å en halv. Helt okej, men nog va det skönaste att komma hem sen!


Jag måste ju vara det absolut roligaste krogsällskapet.. Äter macka å dricker Red Bull.. :P

På söndag vaknade jag trött å slut å allmänt förstörd å förutom en snabb visit till Geta så tillbringade jag dagen nerbäddad.. Å de ha ja då fortsatt med.. Är totalt fed up på att se dålig tv å håller på att få liggsår av allt vilande. .


Sådär lagom frisk å snygg, men fotot är ju främst till för att presentera nya frisyren! Äntligen förlängt igen, mer än ett år sedan sist! :)

3 kommentarer:

  1. Fyyy vad snyggt med långt hår!!!!
    Hoppas du snart blir frisk!

    SvaraRadera
  2. Men wow vad SNYGGT!! Hot mama! :)
    Btw.. är det till kirurgiska avd. eller kirurgiska pkl. du ska? Kanske jag ser dig img då :) Kram

    SvaraRadera