torsdag 17 mars 2011

day 16. a photo of you at the last party you went to

Som den "toffel" jag är så har det minskat på festerna nu på sistone.. :) Nej, inte beror det på det, men jag tycker i allmänhet inte om att festa på vintrarna, det är kallt å eländigt å man kan inte ha snygga skor. Sen när våren å sommaren kommer blir det ju spontanfest mest hela tiden!

Jag dricker inte heller mycket alkohol, mycket pga av mina mediciner men oxå för att jag vet att det påverkar min humörbalans å de är inte värt att riskera det för alkohol. Jag är ju inte helnykterist på nåt vis, men under det senaste halvåret har jag inte haft sug på att dricka. Dock vet jag oxå hur otroligt gott det är med en kall cider sen när uteserveringarna öppnar! :)

Finns inte heller några bilder från de fester jag faktiskt varit på, men jag bjuder på några av de senaste istället!


Jag är ett stort fan av att fira födelsedagar, det är oftast riktigt roliga fester! Med tur får man även nåt gott att äta :) Fotot är från Nettes födelsedag förra året, det är snart dags igen! Jeeeij! 


Examen från högskolan i maj förra året! Lina, jag å Marie lyckades ta oss genom 4 års studier!


Min födelsedag skall alltid firas med buller å bång, sån är jag! :) 


I oktober var det dags för Cilas födisfest! Cila, jag å Sofia tog tydligen en tripp till Södern.. Eller så hittade vi bara en vägg med den här bakgrunden på Arken.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar