torsdag 31 mars 2011

Mitt bagage..

När jag som vanligt rotade genom hela min väska för att försöka hitta bilnycklarna när jag skulle åka hem från jobb, så blev jag att tänka på det dom brukar säga, att man kan se vad det är för kvinna bara man tittar i väskan.. Så min fråga är; vad säger min väska om mej?? 


Min älskling! Underbara Ed Hardy-väska! 


En apelsin, Actimel, en tång, cigg, solbrillor, ett  (!) örhänge, legg å bankkort, en marimekkopåse som är tom, hårspännen, två sukulaku-papper, ett äpple, mediciner, panadol, tändare, kam, fackemedlemskort, identitetskort samt nycklar till jobbet, 3 kvitton, ciggpappeer å hårband. Int undra på att jag aldrig hittar nåt!!

1 kommentar:

  1. haha jag älskar råddiga väskor. Det spelar ju ingen roll hur ofta man plockar ur väskan,det måste va nån annan som slänger onödigheter i min väska! Sådet så:P

    SvaraRadera