söndag 20 mars 2011

Flunssa

Tog natten vid 20.30 igår efter alla funderingar som snurrade, kändes ändå rätt okej. Jag vet ju varför jag är uppåner just nu, har 3 stora undersökningar som väntar inom de närmsta två veckorna å om nån av den visar det minsta lilla så kan det bli stora konsekvenser.. Så jag har försökt att låssas att det inte påverkar mej, men klart det gör.. Nå iaf, ja gick sova å somnade relativt bra.

Men har tusan inte kunnat sova nåt, vaknat säkert 5-6 gånger inatt å behövt snyta mej å ta astmamedicin. Har tydligen fått nån flunssa i kroppen så jag e snorig å kraxar som en kråka å har så förbannat tungt att andas. Tror inte jag haft feber inatt iaf, jag brukar nog märka genast jag får lite stegring.. Helt slut är jag å alla muskler i kroppen värker.. Det här är ju dock så typiskt, de börjar bli vår å man inbillar sej att det är helt okej att ha läderjacka, fast förnuftet säger att man nog skall gå omkring i vinterjacka åtminstone en månad till.. Så det är väl bara att skylla sej själv. Bläh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar