söndag 6 mars 2011

Lördagen!



Kände att nu var det dags att släppa in lite vårkänslor, och vad är bättre då än läderjacka och solbrillor?? Underbart! Sen att det var skitkallt är en helt annan sak! :)


Spenderade förmiddagen i Godby med Cila där vi kikade på företagsinnebandycupen som ordnades i helgen!


Tog sen en promenad i Kungsö med alla vovvarna! Sen en snabbis till Hammarland för att träffa Jessica!


Mina små :)


Helt plötsligt blev jag festsugen och min underbara partener in crime Elin och jag tog några öl och begav oss till Arken! Har varit på Arken totalt en timme på de senaste 4 månaderna så jag kände mej lite bortkommen i början! Inte något jag känner att jag vill göra varje helg, men det var himla kul att träffa så många vänner och bekanta!


Hade tydligen lite roligt igår! :)

Idag finns inga direkta planer, mår riktigt bra, men det hade jag nog förväntat mej eftersom jag bara drack några öl/cider. Är inte mycket för det där med att dricka mej redlös, usch. Finns ett foto till jag gärna skulle ladda upp här men jag tror min sambo blir mindre glad om jag publicerar bilder av honom av yberkrapolan hans :) Får se va dagen har att ge!

1 kommentar:

  1. Härliga glada bilder :)
    Idag gjorde jag också läderjacks-debut!

    SvaraRadera