måndag 11 april 2011

Wohoooo!!!

Yes!! Dagen jag har väntat på i nästan två veckor är här!! Budgivningen på lägenheten gick vägen! It`s MINE!! :D Fan va de känns bra! Har varit väldigt tyst om vad som är på gång, ville verkligen inte ta ut nåt i förskott men nnu, NU, e de klart!! Accepterade verkligen inte att förlora dagens budgivning, så jag höjde mej 3000 men de är det verkligen värt! Känns helt fantastiskt!!

I veckan blir alla papper klara å sen ska de bara läggas in en dörr så är det dags att tömma Skönviksvägen å den här gången återvänder jag INTE! Känns så jävla härligt, den kändes som MIN andra gången jag var på visning å jag kan inte riktigt fatta att det löste sej! Äntligen går nåt min väg!! :)

Blir lite fix sen, tapeter å lite målande men annars är det bara att flytta in, göra det till mitt, till ett hem! Lägenheten är en trea i den bättre sidan av Strandnäs, hehe. Härligt öppen med myspysigt kök, walkin-closet (JEEEIJ) bastu, JÄTTETREVLIGA grannar som jag hälsade på idag och som alla blev överlyckliga över att få 3 vovvar i huset! :) Jag vill börja packa NUU å titta på tapeter! Längtar till den dagen jag får ställa mej i min EGEN lägenhet å bara andas ut. Det känns bra nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar