söndag 24 april 2011

Skattgömma! :)

Som alla andra samlar jag på mej otroliga mängder med grejjer som man aldrig riktigt orkar gå genom. Men igår fick jag ett ryck å började gå genom låda efter låda som legat på förrådet i flera års tid! Höll på till halv 3 inatt, men otroligt kul var det. För det första så himla skönt att kunna sitta på golvet å grejja istället för att bära å konka hela tiden! Dessutom hittar man otroligt mycket roligt när man kollar gamla saker. Å tusan va saker som hamnade i sopsäckarna! Har nog rensat ordentligt för några år nu!


Plötsligt dök detta upp! Ett födelsedagskort av Anna å Sarah när jag fyllde 17 tror jag! :)


Wooohooo!! Minne från Gyllende Tider konserten med Jenny, Marie, Maria å Mats. En helt fantastiskt underbar kväll.. Vilka rysningar det gick genom kroppen när Billy spelades..


Grattiskort av Kökar-pojkarna på min 19 års dag!!


En gång i tiden hade jag en peruk-period! Skoj att hitta dessa igen! Vad sägs om denna frisyr? Helt ok vad??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar