onsdag 6 april 2011

Vårtecken a la Alle!



Ångest över att sommardäcken ska på å bilen skall städas..


Massa mysiga små bäckar i skogen som porlar sådär mysigt!

Snart får man plocka fram vår å sommarkläder! :) Ja får snaaaart använda min mys-kjol!



Söta små blommor i dikeskanten


Mängder med grus som hundarna drar in varje gång man går utanför dörren.. Borde kanske be Mariehamns stad om ursäkt för att jag/vi snor hem grus hela tiden..


Dårar på motrocyklar å mopeder! Jag VET att det är roligt att plocka fram leksakerna efter vintern, men kör med lite folkvett iaf!



Påskpynt! Jag firar påsken hemma hos mamma å pappa så där hoppas jag det finns nåt Kinderägg undanstoppat nånstans :)



Folk på cyklar å rollerblades! Mina blev ju passligt stulna ur bilen för nåt år sedan å sen dess har det inte flyttat in nya.. Svårt att rollerblada med 3 hundar :P


Deklarationsdags! Det för mej är vårtecken, men alla e ju inte som mej! :)


Hejdå jäkla vinterstövlar! HEJ SNYGGA HÄRLIGA UNDERBARA VÅR Å SOMMARSKOR!! :D


Jag har vårkänslor så de heter duga!! :) Tycker de e så skönt när det är ljust så länge, alla verkar piggare å mer positiva å de finn så mycket att se framemot! Det är inte länge kvar tills den underbara åländska sommaren är här! Vår gör Alle glad! Våren är dock knepig för mej oxå, eftersom våren är den tiden när jag blir manisk vilket leder till att jag hela sommaren är manisk eller så har depressionen slagit klorna i mej.. Men jag tror å hoppas å jobbar hårt för att få en bra men behärskad vår!

3 kommentarer:

  1. byta däck projekt i helgen ? =)

    SvaraRadera
  2. Vi borde ju det jo.. Faan va jobbigt!! Men då sku ja måst städa bilen vi dej där de faktiskt finns nå jävla eluttag!

    SvaraRadera
  3. joo men då blir min bil damsugad åxo =) vi har en plan! =)

    SvaraRadera