söndag 3 april 2011

Söndag=städdag..

Lägenheten har i flera dagar ropat efter nån som städar den, men de e int riktigt nån som har lyssnat.. Det har legat kläder överallt, i alla rum! Hundarna drar in mängder med sand som samlas i alla hörn, i alla mattor å i soffan. Disken har hoppat på varandra å till sist tagit upp hela diskbänken, så idag fanns det ingen återvändo.  Kan ju inte påstå att de e tokstädat men de ser ju betydligt bättre ut iaf!



Helgen har varit märklig känns det som. Åkte en sväng till Arken på fredag å kände mej sjukt gammal. Ingen Arken på fredag före sommaren är här! Igår spenderade jag å Elin några timmar på stan, kom hem med flera fina plagg å är jättenöjd över priset på dem :) Åkte en sväng till Godby sen, shoppade på Mattssons å tog en cigg med Danni. Käkade lite hemma sen å tog en kort promenad. Planen var att vi skulle till Arken med vid 21 så bangade jag ur.. Är så sjukt trött å lite nere å deppig så jag valde att stanna i sängen framför en film..

Nu vankas det promenad å sen en sväng till Eckerö. Imorgon är det måndag igen. Vaknade 7.13 i morse å var helt i panik över att jag inte hade ställt klockan på 8 å inte plockat fram kläder till jobb, tills jag efter 10 minuter fattade att de va söndag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar