söndag 24 april 2011

Flyttkaos!

Hela min påskhelg går ju då åt att flytta! På fredag var det dags för alla möbler att flytta in, oj hoho, vilket kaos jag levt i! Ska bjuda er på lite bilder av eländet.. Dock kan jag säga att idag är det riktigt hemtrevligt här! Skall städa upp lite ännu idag, men ikväll så kommer det nog bilder av hur vi lyckats få till det! Det blir nog bra det här! :)


Mitt i alla lådor finns det faktiskt ett kök. De e lite svårt att tro det bara..


Blivande vardagsrummet..


Fotot taget från sovrummet. En stycken mycket förvirrad Dix finns oxå i oredan. Ibland har jag faktiskt lyckats tappa bort nån av hundarna i kaoset.. :)


 Flyttlass på g!


Rundberg Junior och Senior bär möbler. Snälla pojkar :)


Japp.. De e väl bara att börja plocka grejjer.. :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar