tisdag 12 april 2011

Slow-living..

Är alldeles slut. Har inget fokus, ingen energi. Känner mej helt rörig i huvvet. Det är så mycket som pågår nu å jag vet att jag borde ta det lugnare.. Så efter en promenad med mina vårstirriga hundar så lyckades jag iaf hitta tillräckligt med kraft för att diska å städa upp i köket å sen koka nåt som kan kallas mat.. Nu tänker jag lägga mej på soffan å ligga där hela kvällen å inte göra nåt före de e dags att gå sova om sådär 4 timmar.

Jag blir så sur på mej själv när jag envisas med att köra på fast alla tecken är tydliga att jag måste sakta ner. Pushar alltid på gränsen å i slutändan så skadar det mej bara.. Så jag hoppas att jag inte drar i bromsen för sent nu! Måste börja lyssna på mitt inre å fatta att slowa! Jag har ju gjort det här i mer än 10 års tid, varför lär jag mej inget?? Hoppas nu bara att jag fattar att vila nu i veckan å bara göra det som verkligen är prio!

Nu lägger ja mej på soffan med bebisarna å datorn i famnen, alla på en gång helst om Trassel får bestämma :) Ska surfa runt på lite tapeter å inreda min lägenhet i sinnet :) Vilket jag nog redan har till 90 % men de känns så himla kul! Vill att allt skall vara klart nu så jag får nycklarna i handen å får börja packa ur Skönvik, slänga bort allt som inte skall följa med å börja fixa hemma, hemma i mitt eget hem!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar