onsdag 20 april 2011

Flytten so far!

Bloggen står stilla. Har tagit lite paus å tar det lugnt, myser med familjen, umgås me dom nära. Försöker sova ordentligt å helt enkelt bara ta det lugnt. Första våren på läääänge som manin inte tagit mej, ännu iaf! Hoppas på det bästa å försöker verkligen leva stabilt å balanserat så att det skall gå bra!


Söndas-mys på Elins soffa :)

Flyttar gör jag lite med jämna mellanrum när jag orkar å känner mej motiverad. Stressar inte alls, känns skönt att ta allt lite pö om pö. Över påsken räknar jag dock med att det mesta skall bli klart. Skall försöka köra alla möbler på fredag eller lördag å då har jag flera dagar på att ställa allt i ordning. Jag funkar lite så att när allt väl är  på plats så ska allt bli klart inom ett par dagar! Gardiner upp, alla prylar på plats, garderoben i ordning, allt upplockat! Så det blir påsk-projekt!



Skorna har flyttat in!


Första måltiden i lägenheten! Alis panini intas mellan lådorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar