torsdag 28 april 2011

Prommis

Var så sjukt trött efter dagen när ja kom hem att jag faktiskt gick å sov en halvtimme. Jag sover aldrig på dagarna! Har aldrig gettat det där med powernaps, de ger ju fan ingen power, man blir ju bara 10 gånger tröttare! Hela min kropp är trött, jag vill bara sova hela tiden..

Nå efter vilandet var det dags att gå på promenad i mitt vackra hood med Cila! Skönt som tusan var det trots att de va jobbigt att komma sej iväg!


Dix, Cila å bebis i magen tycker om att promenera tillsammans, då kan dom stanna å vila ibland! :)


Två raketer framåt..


Om mamma riktigt ber så kan vi sitta stilla. Men int så ofta.


Efter besök av Trassels favorittjejjer blev han tröttis.. De se grymt skönt ut. Mamma ska nog oxå slänga sej raklång å somna.


1 kommentar:

  1. Hahha, va Trassel ser rolig ut i sin sovställning :)

    Tack för en trevlig promenad, special thanks to my partner Dix :)

    SvaraRadera