måndag 4 april 2011

My heart will go on..

Fick helt plötsligt en impuls över att youtuba fram Celine Dions "My heart will go on". Hela jag ryser när hon sjunger å jag minns hur fångad jag var i filmen när den kom.. Jag tycker filmen är otroligt realistisk, den är ljuvlig å sorlig. Fast man vet slutet redan från början så genomsyras hela filmen av hopp. Hur bra allt kan vara å att man kan leva på fina minnen trots sorliga slut. För mej är låten en äkta kärlekssång, en hyllning till kärleken som den är å som den lever å till den styrka å det hopp som finns hos oss alla..



Hur skall jag kunna övertala Gio om att se Titanic med mej?? :P

2 kommentarer:

  1. Om inte Gio vill se den sku vi kunna ta en kväll med Titanic, tårar och skvaller :)

    SvaraRadera
  2. Shit vilket sammanträffande! Jag gjorde exakt samma sak för ett par dagar sen, youtubade fram My heart will go on å mindes precis som du hur jäääkla bra man tyckte filmen var, eller ja, det är den fortfarande.. :)
    /jessC

    SvaraRadera