söndag 3 april 2011

Glad Alle! :)

Jag älskar känslan av att känna att jag kan vara 100 % mej själv med någon, att kunna säga precis vad som finns i mitt huvve utan att vara rädd att missuppfattas. Att kunna erkänna mina misstag å svagheter utan att bli dömd! Att veta att det finns dom som tänker som jag.  Det ger mej så otroligt mycket, ny kraft å energi att klara av vardagens svårigheter, för jag är aldrig ensam!

Elin å jag har de senaste 4 timmarna diskuterat sånna otroliga saker, rent ut sagt blottat enorma mängder med känslor och erfarenheter å jag är så upprymd, så energisk! Fått så många svar, så många förklaringar, lärt mej så mycket! Hur skall jag kunna sova inatt??? Jag vill dansa å sjunga omkring i lägenheten å bara njuta av allt som är så jävla bra!! Inte fokusera på allt som väntar, alla val jag skall göra. Bara vara så jäkla glad över det jag har, de underbara människor jag har i min närhet, känna mej lycklig! När det blir tungt framöver skall jag försöka plocka fram de känslor jag har nu, hjärtat som rusar! Jag vill bara skrika ut allt!! :)

Måste försöka hitta sömnen inatt. Mycket som väntar den här veckan nu igen, men helst av allt vill jag att de ska bli fredag. Inte för att det är helg då å sista arbetsdagen utan för att det är då dagen D är, dagen då jag får svar, får veta, får se!! Jag längtar!! :D

Känns härligt att ha hittat ett "go" efter den här märkliga helgen, jag vill lägga i kontakten i väggen å starta maskineriet! För mej är det makalöst att kunna känna såna positiva känslor, utan att vara rädd för att bli manisk, att allt ska gå över styr! Tänk, jag får känna mej sådär lycklig å pigg å glad som en "normal" människa, inte som en manisk person som alltid måste gå över gränsen. Som jag har längtat efter att förstå å kunna acceptera vad som är normalt, vad som är jag å inte sjukdomen. Amazing!

1 kommentar:

  1. jag gläds med dig min finfina vän. du förtjänar bara det bästa.

    SvaraRadera