måndag 4 april 2011

Mys


Dix å jag passar på att ha mysstund ikväll. Min gamling har blivit lite tjurig å hans ålder å sjukdomar börjar påverka honom så de e inte ofta han verkligen vill sitta i famnen å gosa. Men nu just mår han riktigt bra å är pigg å glad å då blir jag att må bra oxå. För en stund sen hoppade han plötsligt upp i min famn å kramas å gullas å traskar lite över datorn emellanåt. Oftast när vi kramas så vill han oftast gå å lägga sej i soffan eller nån av burarna å va ensam men idag sitter han i famnen på mamma å ger mej kärlek..Mitt lilla hjärta.. Lillisarna har fullt upp med att slåss å rusa runt hela lägenheten så Dix å jag får riktigt kvalitetstid med varandra.. :)


Just nu känner jag verkligen igen den lilla prinsen som tog mitt hjärta å som gett mej allt från sönderslitna soppåsar, skitiga golv, irritation över hans rymningar till skratt, bus, närhet å stöd. Han ser tilåme ut som en liten valp igen trots att de bara e några veckor kvar till 6-års dagen!.. :)


Dix å mamma. Vad vore vi utan varandra?

1 kommentar: