onsdag 6 april 2011

eBay-surf

Jag har ju äran att bli bjuden på BRÖLLOP i augusti tillsammans med valbart sällskap ;) Har bestämt att klänningen dagen till ära skall beställas från eBay, jag vill ha nåt annat än det som hittas här runt om holmen! Så nu har jag ägnat en timme åt att surfa klänningar å hittat en hel del! Det kommer att bli en sjukt härlig dag å då vill jag oxå känna mej fin! Fina familjen kommer dessutom till Åland i helgen! Skall bli super att träffa dem å speciellt lilla nyfödda prinsen Rasmus!!

Så, nu behöver jag hjälp med valet av klänning!






OCH MIN ABSOLUTA FAVORIT!! Misstänker att den här blir hemklickad inom de närmsta dagarna faktiskt! Men de e skoj att sitta å titta på olika grejjer, svårt bara när det finns så helskottas mycket grejjer på eBay! De tar ju ALDRIG slut!

Lovely!

Hittade dessutom den här vackra skapelsen! Underbar sommarklänning som nog hemklickas den med! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar