söndag 1 maj 2011

Valborg!

På lördag var det dags för min underbara hjälte å prinsessa att fira födelsedag! Nette är det bästa jag har, mitt eviga stöd å min ängel! Vi firade dagen med lite vin på altanen å sen följde det grillande å god kaka! Festen (som inte va en fest)  var lugn å bara en trevlig dag med fina tjejjerna Jennie, Elin, Minna å Nette! Mot kvällen dök även Gio å Calle upp! 

Kvällen fortsatte till Elin å vidare till Arken där jag helt plötsligt blev jättefrusen å kände mej jättedålig. Fick avsluta kvällen redan efter en timme å åkte hem under två täcken å filt å med feber på 37,6. Det är som vanligt att min kropp säger till.. Det är lite för mycket på gång nu. Flytten tog naturligtvis på krafterna å det är mycket annat på gång.. Men nu fick jag vila ut å idag känns det mesta bra. Efter närmare 11 timmars sömn mår jag som sagt bättre å klockan 14 hämtade jag min fina mamma som skall vara här till onsdag!




En Öhman i solen! :)


Mina fina fina tjejjer!! Mina prinsessor! <3


Idag var jag å Elin en sväng till Lemland å hamnade mitt i broöppningen! Nu blir det nog snart sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar