söndag 8 maj 2011

Sköna söndag, till sist!

Spenderade natten hos Pojken, vi utmanade varandra i Nintendo 8bit. Snacka om nostalgi på hög nivå! Kom ihåg hur jag satt vid Linda när jag var liten å spelade Mario! Jag hade aldrig Nintendo när jag var liten eftersom min kära storebror var datanörd så hette det som så " du får nöja dej med dator"! Bah! :P Tur att mina vänner hade Nintendo!

Nå iaf, utmaningen blev väl ganska rättvis, jag  sög på Piff å Puff å fick spela typ en halv bana innan min Piff dog men jag fick revansch (hur skirvs det där jävla ordet egentligen???) i Super Mario 3 som enligt min mening är det absolut bästa spelet EVER!!

Vaknade imorse med en mindre trevlig överraskning: migrän. Pojken tog hand om mej å försökte på alla sätt få mej att må bättre men till slut va det bara att åka hem å svälja några Voltaren å gå sova. Vaknade av att söta Elin står å diskar åt mej, gulle! Vi åkte ut till Geta med alla 4 barnen å där blev det livat! Hittade vääärldens härligaste klippor efter mycket om å men å messande med Heidi som förklarade var det låg. Har inte varit dit sen Dix va typ 1 å han fyller 6 nu i veckan..



Alla barnen badar!


Dix hämtar pinne.


De finns bara en pinne i heeela skogen, jo de e sant! Då måste man slåss om den..


Min lilla busunge :)


När vi skulle åka hem å hade 3 av hundarna i bilen tittar Ziva på mej å skenar sen genom skogen å ner för ett stort stup å i vattnet igen.. Den hunden fullkomligt älskar att bada!!


Söta Elin!


Dix å Mamma <3

Nu ska jag åka iväg till Gio på film å mys å imon vankas det ny vecka! Det blev en bra söndag till slut!

1 kommentar:

  1. Söta bilder på söta varelser (såväl hundar som människor:))!

    SvaraRadera