fredag 6 maj 2011

Bra! Bara så himla BRA! :)

Har ens hunnit tänka på att jag har en blogg den här veckan! Vilket tempo det har varit! Har haft fullt upp på jobbet nu när det vankas deklarationstider och söndag, måndag och tisdag hade jag min mamma på besök å vi flängde runt halva dagarna å fixade skruvar å borrar å cyklar å tvättmaskiner å allt mellan himmel och jord! Har inte haft en lugn stund heller!

Men ja vet ju att anledningen till att ni e här å trynar är att ni undrar va som hänt mellan mej å Gio. Å kortfattat kan jag säga att ja, vi är tillsammans! Men precis som alla andra par har även vi problem å ibland vill man bara lägga ner allt å hoppas på att det blir lättare. Å de var det jag behövde göra en stund, men vi är fortfarande tillsammans efter vår lilla svacka å jag känner mej som nykär igen!! :D

Alla relationer innebär svårigheter, varken det är relationer mellan kollegor, vänskapsrelation, familjerelationer eller parrelationer. Det är två hjärnor och två kroppar smat tusen olika tankar och känslor som skall kunna sammanbindas och ibland är det helt enkelt för svårt. Man behöver få stiga åt sidan å få en paus, en chans att veta vilka av dessa tankar å känslor som är ens egna å hur man kan anpassa dem till den den andres..

Hur som helst så mår jag otroligt bra nu! Jag märker hur jag har förändrats, hur mina tankar å mitt beteende har blivit lugnare å sundare, jag stressar inte in å ur allting utan tar tid på mej. Jag har fantastiska vänner som jag helt enkelt skulle bli galen utan! Mina föräldrar är de bästa föräldrar jag kunnat önska mej, mina kollegor är underbara å jag stortrivs på jobbet! Mina älskade små ungar som driver mej till vansinne och till skratt om vartannat och min fina Pojke som det inte finns ord för..

Jag har äntligen kommit till gränsen mellan bra å bättre. Jag har alltid i mina svackor vetat att det blir bättre, men så jag har längtat efter att det skall bli BRA!! Awesome. Just awesome.

1 kommentar: