onsdag 14 september 2011

Min pappa!

Jag beundrar min pappa oerhört. Han är snäll, rättvis, smart, omtänksam och en jättebra pappa. Han lyssnar på mej, förstår mina åsikter och diskuterar med mej om jag behöver hjälp, eller om vi ibland är oense. Jag har en enorm respekt för honom och för vad han åstadkommit. Hur han har jobbat sej framåt i livet och lyckats göra sitt liv till det han ville. Pappa verkar nöjd över sitt och fortsätter alltid framåt fast det finns hinder i världen.

Han har lärt mej otroligt mycket, uppfostrat mej och låtit mej gå min egen väg, men alltid funnits bakom som ett stöd när jag behövt honom. Pappa och jag är otroligt lika, vi tänker på samma sätt, vi funderar och organiserar på samma sätt, vi kör bil på samma sätt :) Han har lärt mej att vara den jag är och att det är det bästa jag kan vara. Jag kan vara ärlig mot honom, jag kan luta mitt huvve på hans axel när jag är lessen och jag kan skratta med honom när jag är glad. Jag kan erkänna mina misstag och vara glad över mina framgångar och veta att han alltid är vid min sida! Jag älskar min pappa!




Grattis på födelsedagen Pappa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar