onsdag 24 augusti 2011

Öhman goes målare!

Jag är lite sån att när jag vill nåt så vill jag det nu, å helst lite tidigare. När jag flyttade i april så hade jag ingen aning om hur jag ville ha det, vilka färger jag skulle ha. Men nu vet jag hur jag vill ha mitt tv-rum, har beställt ny soffa å har allt klart. Förutom att väggarna då är helt fel färg.. Så..

Jag har målat idag :)

Har lyckats måla min fondvägg å är redan skittrött på det å då måste jag måla den en gång till imon.. Å i helgen ska alla andra väggar målas. Jag vill att de ska va klart NU. Alltid samma sak, jag tycker det ska bli skitroligt att måla å efter 2 minuter e jag redan uttråkad å vill bara att allt ska va torkat å jämt å färdigt. Kanske borde ha beställt tålamod när jag beställde soffan? Men, men de blir säkert skiiiitbra när de e klart! :)

Btw så e jag alldeles mörkgrå-prickig över hela armarna å händerna.. Gulligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar