lördag 27 augusti 2011

Målning!

Jag kommer då INTE att byta karriär till målare. Känns som jag hållit på i flera veckor när det faktiskt bara handlar om 3 dagar.. Men jag är supernöjd med resultatet! Min fondvägg är lite för mörk än vad jag hade tänkt, men jag diggar den ändå. Resten av väggarna är underbart silvergrå å de känns jättekul! Nu väntar jag bara på att få hem nya soffan som hoppeligen kommer i mitten av veckan å sen är det fritt fram för att mysa hela hösten! Känns så underbart fräscht! Dock märker jag ju nu hur tråkig resten av lägenheten är.. Helskotta :p Mej de projektet ska nog ta sej oxå småningom!

Har lallat runt konstant sedan jag slutade jobba igår å plockat å donat å flyttat på grejjer å är helt slut! Va skönt att jag får sitta i min (lite lätt provisoriska) soffa med hundarna å dricka ett glas fanta å göra ingenting.. Så härligt!

Har annars hunnit med långprommis i Jomala idag, fått rivningsarbetare på besök (Julia å Diana, TACK) å spenderat ett par timmar med fina Linda! :) Så lite annat än jobba å slita har jag hunnit med! Imon är det söndag, sköna söndag..

Är lite datalös för tillfället men Nettes data har flyttat hit som sällskap under mitt renoveringsprojket, det tackar jag för! Samtidigt flyttade hennes hund oxå hit över helgen så ja antar det går jämt ut :)

Hoppas ni alla har/har haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar