tisdag 23 augusti 2011

Att-bo-ensam-problem

Som de flesta vet då så bor jag i Strandnäs där jag gick å köpte mej en liten lya. Jag bor ensam å Gio bor idag i min/vår gamla lägenhet. Jag tycker det finns för- och nackdelar med att bo sambo å att intet bo sambo precis som allt annat. Klockan är jättelite på morgonen å jag har dock lyckats hitta en nackdel här i min nyvakna värld.

Jag försöker alltid planera kvällen före vad jag skall ha på mej på jobbet eftersom jag är så sjukt morgontrött att jag helt enkelt inte hinner börja fundera på sånt på mornarna. Men idag, idag hade jag inte riktigt tänkt. Så jag kom på att jag skulle pröva en klänning, trots att jag visste att jag inte ville ha dem. Problemet är: att jag inte kommer ur den för jag räcks inte till dragkedjan å det börjar bli lite lätt bråttom till jobb nu. De här skulle ju inte va ett problem om jag fortfarande hade en sambo. Men nehepp..

Så nu får jag gladeligen gå till jobbet. I en klänning jag inte ens vill ha. Sen får jag fndera halva dagen hur jag skall komma ur den när jag kommer hem. Snälla skratta inte när ni ser mej. De blev en liten miss..

2 kommentarer:

  1. inte skulle man ju tacka nej till ova sambo med dig inte ;)

    SvaraRadera
  2. Jasså, du menar så? Coolt att sova med anonyma osynliga människor :P

    SvaraRadera