torsdag 9 juni 2011

Coconut Tree

Gårdagen blev en underbar dag! Länge sedan jag haft sån glädje i kroppen, sån energi! Efter jobbet åkte jag med hundarna ut å springa å senare på kvällen blev det att lapa lite sol vid Backeberg, volleybolla lite, ta en kall å sen vidare till stan med fina flickor! Pratade om allt möjligt å kvällen avslutades med annat trevligt sällskap.

Idag är det fredag, jag är lite trött men har fortfarande samma känsla i kroppen. Jag är trött på att alltid va nere å tung, jag blir irriterad å frustrerad över att va så kraftlös, utan motivation å vilja å till sist så kliver jag bara ur det å bestämmer att nu är det nog, nu vill jag ha roligt! Jag har gjort de här skoven så länge att jag vet hur de rör sej, hur de fungerar å jag vet när jag kan ändra inställning. Jag vill bara köra på nu! Härligt med sommar å vänner! Sen skall en manodepressiv aldrig köra fullt ut för de strular bara till sej, men jag får iaf trycka på gasen nu å släppa på bromsen liiiite! :)

I eftermiddag kommer mina 2 mostrar hit, skall bli kul att få dem på besök, skall hitta på nåt typiskt åländskt att göra bara :) Nu skall jag lära mej texten till Coconut Tree, öppna elräkningen å sen åka på jobb! Hur bra är inte det på en fredag morgon?

Det här blir nog oxå en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar